top of page
  • תמונת הסופר/תגודלייף

ארבעה סרטי אינדי רומנטיים במיוחד

כתבה: פולי וישנבצקי

ערכה: רעות דומיניץ


יש לנטפליקס ספריית סרטים ענקית, אבל אני חייבת להודות, שרוב הסרטים שם פשוט לא משהו. מה שקופץ מיד (במשתמש שלי לפחות) אלו קומדיות רומנטיות שכוחות-אל מלפני עשור; ואם כבר יש סרטים מ-2010 ואילך, אז הם פשוט לא מספיק מוצלחים. אבל כמו בכל דבר בחיים, כשקצת 'מפשפשים' בספרייה, מוצאים פנינים של ממש! הישועה הפעם מגיעה דווקא מכיוון ז'אנר האינדי (ואותנו זה לא באמת מפתיע). בפוסט זה, אמליץ על ארבעה סרטים חמוצים-מתוקים, שאמנם מציגים סיפורים "קטנים" (שלא קורה בהם הרבה), אבל עושים זאת בהמון רגש.


1 // מר רוזוולט / Mr Roosevelt

אמילי, סטנדאפיסטית צעירה, שמתגוררת בניו יורק ולא מצליחה להתניע את קריירת הסטנדאפ שלה, מקבלת הודעה שהחתול האהוב שלה, אותו היא חולקת עם האקס, עומד למות. היא אורזת וטסה מייד לעיר ילדותה - אוסטין, טקסס, שם היא נאלצת להתמודד עם החברה החדשה (והמוצלחת יותר) של האקס שלה והבית הפינטרסטי שלהם; אבל בעיקר היא תצטרך להתבגר ולהתמודד עם עצמה. 

נואל וולס, השחקנית הראשית, גם ביימה את הסרט וזהו למעשה הסרט הראשון בבימויה. 

משך צפייה: 1.31 שעות.


2 // יום נישואים שמח / Happy Anniversary

סרט נוסף בכיכובה של נואל וולס. בני זוג חמודים והיפסטריים למדיי מגיעים לסימון שלושת השנים יחדיו ומתחילים להתחבט בשאלות "יחסינו לאן". די מהר הם חווים טלטלה רצינית, שמובילה להפסקה מהזוגיות.

תוך כדי ההפסקה, הם בוחנים אפשרויות חדשות, מתייעצים עם חברים ומתלבטים בינם לבין עצמם- איך ממשיכים מכאן. מדובר בקומדיה רומנטית מרעננת ושונה מאוד בנוף הקומדיות הרומנטיות הגנריות והמיינסטרימיות, שנטפליקס נוטים להציע. 


משך צפייה: 1:18 שעות.


3 // בלו ג'יי / BLUE JAY

סרט בכיכובים של שני שחקנים שאני מאוד מאוד אוהבת: מארק דופלאס, שגם כתב את התסריט ושרה פולסון האדירה. הסרט מצולם בשחור-לבן ומתנהל באווירה מאוד שלווה ומינימליסטית. אמנדה מגיעה לבקר את אחותה בעיר נעוריה ופוגשת, במקרה בסופרמרקט, את החבר המיתולוגי שלה מהתיכון. השיחה, המעט-אוקוורד ביניהם, מציתה את הניצוצות מהעבר והם מחליטים לבלות את היום ביחד. הם צוחקים הרבה, מעלים זכרונות וחרטות מהעבר ואולי הם גם יתאהבו מחדש? סרט קסום על אהבה קטנה-גדולה.


משך צפייה: 1:20 שעות.


4 // ווין איט אול / Win it all

יש לי קטע כזה, שכשיש לי גירל קראש או בוי קראש על שחקנים, אני חייבת לראות את כל הסרטים שהם משחקים בהם (גם אתן ככה?). אותו דבר במקרה הזה - עם ג'ייק ג'ונסון, הלא הוא ניק מילר ההורס מ"ניו גירל" (של זואי דשאנל). אדי הוא סוג של לוזר עם לב טוב, שלא ממש הולך לו בחיים. הוא גר בדירת חדר קטנה, אין לו חברה והוא נוטה להרוויח את לחמו בכל מיני ג'ובים מפוקפקים, ביניהם גם הימורים. כשמכר שלו נכנס לכלא ומפקיד אצלו לשמירה תיק מלא בכסף הכל מתחיל להסתבך. או שמא לא? בהתחלה הסרט מרגיש כאילו יילך לכיוון הזה של סרטים מהירים, מלאים באקשן, בהם הגיבור הראשי חייב להוציא את עצמו מתסבוכת מאסיבית, אך לא כך במקרה הזה. כמו שאר הסרטים ברשימה, גם זה סרט יחסית איטי וקטן, שהלב הפועם בו הוא בכלל מערכות היחסים שבמרכזו: מערכת היחסים, שנבנית מחדש עם אחיו האהוב ועם בחורה חדשה ומקסימה, שהוא מכיר במקרה בפאב (ומתאהב בה מעל הראש!). בשורה התחתונה- מדובר בסרט מתוק במיוחד וכל זה מבלי להיות קיטשי, אפילו לא לרגע אחד. 


משך צפייה: 1:28 שעות.


תהנו!

143 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page