top of page
  • תמונת הסופר/תגודלייף

הדברים הקטנים שיעזרו לך לעבור את הסמסטר

כתבה, צילמה וערכה: רעות דומיניץ



שנת הלימודים האקדמית תחל בתחילת השבוע ברחבי הארץ ואני, יחד עם עוד אלפי סטודנטים, אחזור אל ספסל הלימודים. חלקנו ותיקים באקדמיה ולחלקנו אלו הצעדים הראשונים ברחבי הקמפוס. חלקנו מתחילים מסלול חדש ואחרים ממשיכים ללמוד את מה שהחלו בשנים הקודמות. כך או כך, כולנו נכין תיק, כולנו נכתוב בהרצאות וכולנו נתחדש בבקבוק חדש, יומן או איזו מחברת יפה. אז מה בתיק שלי השנה?

זוהי השנה השנייה שלי לתואר השני והפעם החלטתי לזנוח לאלתר את המחשב הנייד. אמנם אני מקלידה בשיטה עיוורת בשתי השפות, אך אני מוצאת את כל הקונספט של להסתובב עם מחשב מסורבל וכבד (כן, גם אם המחשב הורוד שלי יחסית קל). אז במקום מחשב, השנה השקעתי במחברות. יפות, דקות, נוחות ובעיקר מעוצבות.

המחברות האהובות עליי הן המחברות של חברת Languo היפנית, אותן ניתן להשיג בחנויות פופסי ברחבי הארץ.

מחברות נוספות, שאני אוהבת הן מחברות הפסטל ממקסטוק, המחברות הפרחוניות של רייפל פייפר ועוד. בין אם אתן משקיעות במחברות יקרות או זולות, מה שחשוב הוא לבדוק עם המוכרים טרם הרכישה, האם הדפים עבים מספיק כדי שהעט לא יעבור לצד השני.

קלמרים הם עניין של העדפה. אני אוהבת את הקלמרים שלי מפח וצרים ככל שאפשר. אני לא צריכה יותר מעט אחד ומרקר (צהוב) אחד, כך שהקלמרים האלו מתאימים לי בדיוק. את הקלמר הנפלא הזה קניתי בעבר אצל שלומית אופיר, אך הוא כבר אינו במלאי. עם זאת, יש שלל אפשרויות לקלמרים מחומרים אחרים, אהובים עליי במיוחד הם אלו ואלו.

קרם ידיים הוא מוצר חובה בכל תיק, בטח ובטח כשאת סטודנטית. ניסיתי כל-כך הרבה סוגי קרמים לאורך השנים, אבל אני תמיד חוזרת לקרם הפשוט והנפלא בריח וניל של "סבון". קל לזרוק אותו אל תוך התיק ולהיזכר בו באמצע השיעור.

יש הרבה פלנרים בשוק (אחד מהם הוא שלי ובחינם!) אבל אני הכי אוהבת את הפלנר שרכשתי בשנה שעברה מזארה הום (לצערי כבר לא במלאי, אחרת הייתי קונה עוד שניים). מדובר בכריכת עור עם רצועה מלופפת, דפים בצבע קרם- צהבהב בסגנון קלאסי ונצחי. המלצה שלי היא, להישאר עם הקווים הנקיים והקלאסיים ולזנוח את הטרנדים. כך תוכלו להבטיח לעצמכן שתוכלו למלא את הפלנר הנוכחי בדפים חדשים בשנה הבאה ולא להחליף אותו באחר כששנת הלימודים תמה. בנוסף, יש לי גם 2 יומני-כיס קטנטנים, שאני לוקחת איתי אפילו למקלחת- היכן שכל הרעיונות הטובים צצים לי. אחד מהם מוקדש לכל הפרוייקטים האמנותיים וגם לתוכן שאני כותבת ויוצרת ביומיום והשני מוקדש רק לענייני "מנהלה"- תורים לרופאים, פגישות חשובות, מפגשים חברתיים ועוד.

את תיקי הקאנקן אני אוהבת מאוד. קניתי אותם כשהפכתי לאמא בפעם השנייה ומאז אני מכורה. יש לי קאנקן בשלל צבעים, אך האהוב עליי ביותר הוא צבע החרדל (אתן בהלם, אני יודעת). אני מכניסה לתוכו הכל- את האוכל שאני מכינה ונושאת בתיק אוכל חמוד (וזול!), את ספל הקפה התרמי של נספרסו (שיש לי כבר שנים)- אני כבר לא קונה קפה בכוסות חד פעמיים; את כוס המים לנסיעות שרכשתי לא מזמן באיקיאה (קיימת בשלושה צבעים); את הצעיף בעבודת יד שקניתי בזארה הום בסייל האחרון וכמובן, את הארנק (רכישה שווה מאיטליה), הפלאפון, המפתחות והאוזניות שלי- שעוברים איתי מתיק לתיק.

לא בתמונה? ספר (תמיד צוחקים עליי, אבל אני נושאת איתי ספר עיוני לקריאה לכל מקום שאני הולכת ומגניבה פסקה פה ועמוד שם בכל הזדמנות שיש לי); פנקס קטן לכתיבת רעיונות, פנקס לאנשי קשר, מטען לפלאפון וליפ-באלם. כבר לא סוחבת איתי איפור, בושם או קרמים, כי הם נשכחים אצלי עמוק בתיק ולא רואים אור יום.

מהו מוצר החובה שמלווה אתכן בתיק בכל יום? נשמח לשמוע!

שנת לימודים מהנה ומעניינת,

רעות

48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page