top of page
  • תמונת הסופר/תגודלייף

עשר מתנות (לעצמי!) לכבוד השנה החדשה

שלוש מסורות שיש לי בכל תחילת שנה, עברית או לועזית- לשמוע את השיר של K's Choice, שמכניס אותי לאווירה המתאימה; לקחת דף ועט ולכתוב את המטרות שלי לשנה הקרובה; ולהכין ווישליסט של כל המתנות שאני רוצה להתחדש בהן לכבוד השנה החדשה. אז השנה, באווירת 'המינימליזם הסובייקטיבי' שאני מנחילה בחיי לאחרונה, הנה 10 מתנות מ-10 תחומים שונים, שבהן אני רוצה להתחדש:



1 // לאני הפרודוקטיבית- מחברת לכתיבת מטרות


2 // לאני המארחת- יין לבן משובח


3// לאני המתכננת- לוח שנה של רייפל פייפר


4 // לאני המתחדשת- חולצה חגיגית מקולקציית הבוהו של מנגו


5 // לאני המעצבת- כד מעוצב שישדרג לי את הפינה הירוקה בבית


6 // לאני הממחזרת- כוס רב-פעמית איכותית לשתייה חמה וקרה


7 // לאני היוצרת- חומרי יצירה חדשים, לשנה מלאה ביצירה!


8 // לאני התרבותית- ספר השירים החדש של הלה להב, "גג עץ", הוצאת הקיבוץ המאוחד.


9 // לאני הממהרת- צלליות קרם בסטיק של בובי בראון. האהובות עלינו: DUSTY MAUVE ו- MALTED PINK.


10 // לאני המשקיעה- שמלה נצחית מ-Son de Flor. האהובה עלינו: מריגולד. יקרה אך נהדרת.



197 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page